بهشت زیر پای مادران است ...

4.8/5 - (62 امتیاز)

جوانسازی و زیبا سازی واژن در مشهد

دکتر اذر اشکذری بهترین دکتر برای زیبا سازی و جوانسازی واژن در مشهد. ناحیه تناسلی  دست خوش تغییرات می شود که این تغییرات شامل افتادگی، شل شدگی، کاهش حجم می باشد.جوانسازی،زیباسازی واژن یکی از عملهای زیبایی است که با انجام آن کیفیت زندگی زنان، تغییر مثبتی خواهد داشت. مشکلات جسمی در اثر عوامل مختلف می تواند بر زیبایی ناحیه تناسلی و کیفیت بهبود روابط جنسی اثر گذار باشد. به عنوان مثال برخی افراد پس از زایمان های مکرر احتمال خواهد داشت با گشادی واژن و پارگی ناحیه پرینه مواجه شوند.

منظور از جوانسازی،زیباسازی واژن چیست؟

جوانسازی واژن یک عمل زیبایی واژن است که با هدف اصلاح مشکلات واژن مانند شل شدگی، افتادگی، خشکی و … انجام میشود. بسیاری از مشکلات این ناحیه، بعد از زایمان، به خصوص زایمان طبیعی برای زنان ایجاد شده و تاثیر مستقیمی روی کیفیت زندگی آنها میگذارد.بسیاری از آنان به دلیل مسائل عرفی و فرهنگی، تصمیم به عدم افشای مشکلات خود میگیرند. این درحالی است که با انتخاب و انجام این عمل توسط یک پزشک ماهر و باتجربه، درصد عمده ای از مشکلات زنان قابل حل است.

روش های جوان سازی و زیبا سازی واژن در مشهد

عمل لابیاپلاستی

جراحی پرینورافی

جراحی واژینوپلاستی

تزریق چربی به واژن

تزریق ژل به واژن

سفید کردن واژن

دستگاه پلاسما

زیبایی واژن با نخ

درمان بوی بد واژن

برای زیبا سازی واژن چه کنیم؟

جهت شروع روند جوانسازی و زیباسازی واژن به  اذر اشکذری بهترین دکتر عمل زیبایی واژن در مشهد برای ویزیت حضوری و معاینه و انتخاب بهترین روش برای زیباسازی واژن اقدام کنید.

جوانسازی واژن با درمان خانگی

تیرگی ناحیه تناسلی از دیرباز مورد توجه بسیاری از زنان بوده است که در طول سال های اخیر روش های مختلفی برای رفع این مشکل به وجود آمده است که هر کدام تاثیرگذاری خود را دارند. اما بدانید تیرگی ناحیه تناسلی دلایل متعددی دارد، گاها ژنتیک و رنگ پوست و افزایش سن می تواند بر تیرگی این ناحیه اثر بگذارد اما بایستی بدانید که عوامل بیشتری بیش از این دو مورد می تواند موثر باشد.

یکی از روش های زیبایی زنان سفید کردن ناحیه تناسلی می باشد که سفید کردن واژن به روش های مختلفی انجام می شود که از بین این روش ها استفاده از مواد شیمیایی، صابون ها، کرم های موضعی گیاهی و شیمیایی هیچ کدام اثر گذار نبوده و تنها تبلیغاتی برای رفع این عارضه هستند، آگاه باشید حتی در مواردی می تواند منجر به تشدید تیرگی و آسیب رساندن به پوست شوند.

روش های درمان خانگی واژن، معمولا اولین راه انتخابی بسیاری از افراد، برای رفع مشکلات است. اما نکته ای که باید در نظر داشت این است که نه تنها نتیجه هیچ یک از این روشها تضمینی نیست، بلکه در برخی موارد با عوارض جانبی هم همراه است. در خصوص ناحیه تناسلی، باید به این مسئله اشاره کرد که استفاده از روشهای خانگی برای رفع مشکلاتی از قبیل تیرگی، گشادن شدن واژن و …. احتمالا منجر به عفونت و آسیب دیدگی پوست این ناحیه میشود. برخی از رایجترین روشهای درمان خانگی عبارت هستند از:

  • استفاده از رژیم غذایی سالم (استفاده از مکملهای گیاهی)
  • استفاده از مواد موضعی طبیعی مانند روغن ویتامین ای، آلوئه ورا، روغن نارگیل، سرکه و جوش شیرین و …
  • استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی

چرا زنان به دنبال عمل زیبایی واژن هستند؟

لابیای ( لب های واژن ) بزرگ وقتی که یک خانم کت و شلوار تنگ یا بیکینی می پوشد نمود پیدا می کند. که این امر باعث می شود فرد برای رهایی از این نگرانی دائما از لباسهای آزاد استفاده کند که محدودیت های زیادی در انتخاب لباس مورد علاقه اش برای وی ایجاد میکند. برای برخی افراد مشکل کمی پیچیده تر است و لب های واژن بزرگ باعث تحریک مزمن و ایجاد ناراحتی در هنگام کار، تمرین و حتی انجام وظایف زندگی روزمره می شود، که البته تمامی این مشکلات و نگرانی ها با عمل رایج لابیاپلاستی که عموما توسط متخصص زنان بصورت سرپایی انجام می گیرد قابل حل است.آناتومی شکل لابیا در زنان و دختران به صورت قابل توجهی با یکدیگر متفاوت است و می تواند در طول زمان به ویژه پس از زایمان تغییر کند. لب های واژن بزرگ یا ناهموار میتواند مشکلات مختلفی را برای خانم ها ایجاد کند

دکتر اذر اشکذری بهترین جراح زیبایی زنان در مشهد

دکتر اذر اشکذری بهترین جراح زیبایی زنان در مشهد

ادرس مطب مشهد  احمداباد  پاستور 1  پلاک  30

نلفن تماس  38404055-051

برای دیدن فیلم های عمل زایمان و لابیاپلاستی به صفحه اینستاگرام دکتر اذر اشکذری یا کانال اپارات مراجعه کنید.

4.8/5 - (62 امتیاز)


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *