بهشت زیر پای مادران است ...

4.7/5 - (10 امتیاز)

لیفت واژن با نخ در مشهد

-واژن-با-نخ-در-مشهد.jpg

لیفت واژن با نخ چیست؟

یکی از به روزترین روش های زیباسازی و جوانسازی واژن، لیفت واژن با نخ است. بسیاری از زنان جامعه در پی از دست رفتن حالت اولیه و عضلانی واژن، رفع نقایص ظاهری سیستم تناسلی خارجی و ایجاد ظاهر مناسب اقدام به لیفت واژن با نخ می کنند. قبل از هر چیزی لازم است به بیان دلایل گشاد شدن واژن در خانم ها بپردازیم. در این میان برخی علل گشاد شدن واژن از اهمیت بخصوصی برخوردارند.از جمله علل مهم گشادی واژن می توان به زایمان های طبیعی مکرر، رابطه ی جنسی زیاد، نوسانات هورمونی طی دوره های قاعدگی، عوامل ژنتیکی و محیطی و افزایش سن اشاره کرد.

از جمله مشکلات مهمی که به دنبال گشادی واژن رخ می دهد، استعداد بالای ابتلا به عفونت های واژینال و خارش و سوزش، عدم لذت کافی از رابطه جنسی

و تحت تاثیر قرار گرفتن مستقیم رابطه ی زوجین اشاره کرد. از طرفی، در افرادی که دچار گشادی واژن شده اند عوارضی همچون ابتلا به عفونت ها و بی اختیاری ادراری محتمل است. بنابراین امروزه زنان زیادی متقاضی لیفت واژن با نخ هستند تا بتوانند به کمک آن از تبعات گشادی واژن پیشگیری کنند.

بهترین روش لیفت واژن

برای اینکه روش مناسب برای لیفت واژن را انتخاب کنید، ابتدا توسط بهترین متخصص زنان و جراح زیبایی واژن در مشهد مورد معاینه قرار می گیرید. سپس بر اساس شرایط متعددی از جمله سن، عوارض ناشی از گشادی واژن و بیماری های موجود بهترین روش برای شما در نظر گرفته خواهد شد. البته لیفت واژن با نخ در مشهد یکی از ساده ترین، کم تهاجمی ترین و کم عارضه ترین روش های ممکن برای لیفت واژن است که هزینه انجام آن نیز مناسب تر از سایر روش ها است.

لیفت و تنگ کردن واژن با نخ های جاذب

برای لیفت و تنگ کردن واژن با نخ از یکسری نخ های جاذب استفاده می شود که نیازی به کشیدن شدن با برداشتن ندارند و توسط بدن جذب می شوند. در صورتی که شدت گشادی و افتادگی واژن زیاد باشد لازم است، که از نخ های جاذب برای لیفت واژن استفاده کرد. با استفاده از این نخ ها می توان به سرعت نتیجه ی دلخواه را بدست آورد و نتایج لیفت را بلافاصله پس از انجام آن مشاهده کرد.

تنگ کردن واژن با نخ برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت واژن برای گروه سنی های بانوان یائسه قابل انجام است. اما نمی توان با قطعیت عنوان کرد که کسانی که در این طیف سنی قرار ندارند قادر به انجام این عمل زیبایی نیستند. اگر شما به دلیل مشکلات شلی واژینال حس خوشایندی ندارید به بهترین جراح زیبایی زنان در مشهد مراجعه کنید و اقدام به انجام لیفت واژن به نخ کنید.

مزایای لیفت واژن با نخ

این کار برای جوانسازی بدن دارای مزایای بسیاری است که هر بانویی را برای تجربه ی این کار زیبایی ترغیب می کند. برخی از این مزایا بدین شرح است:

  • بدون درد
  • بدون بیهوشی
  • رفع شلی، بد شکلی و بد فرمی واژن
  • موجب تنگی واژن می گردد.
  • یک کار زیبایی سرپایی است و دوران نقاهت ندارد.
  • برای بانوان یائسه، موجب می شود ترشحات به حد نرمال برسد.
  • ماندگاری مناسب و رضایت بخش برای مراجعان

ماندگاری لیفت واژن با نخ

لیفت واژن با نخ های خاردار انجام می شود. حدودا ۶ الی ۹ ماه زمان لازم است که این نخ ها جذب بدن شوند، و در نهایت موجب سفتی عضله ی واژن و برطرف شدن مشکلات واژینال می گردد.  که در نهایت موجب سفتی عضله ی واژن با ماندگاری بالا می گردد. هر چقدر از زمان انجام لیفت نخ گذشته باشد تاثیر نخ ها بر روی عضلات بیشتر و موجب سفتی عضلات واژن می گردد. ماندگاری لیفت واژن را نمیتوان با جراحی زیبایی لابیاپلاستی مقایسه کرد اما رضایت بسیاری از مراجعان از انتخاب این عمل زیبایی را به همراه داشته است.

دوره ی نقاهت لیفت واژن با نخ

روش زیبایی لیفت واژن با نخ دوره ی نقاهت ندارد و کاملا سرپایی انجام می شود. بدون بیهوشی و با بی حسی موضعی نخ ها در قسمت هایی از واژن قرار می گیرند. خیلی سریع است و حداکثر ظرف مدت نیم ساعت انجام می شود. فرد پس از انجام این کار می تواند به راحتی به ادامه ی فعالیت های روزمره خود بپردازد.

نتیجه گیری

برای انجام خدمات لیفت واژن با نخ حتما توجه داشته باشید کار در میطی بهداشتی انجام شود. لیفت واژن با نخ بهترین گزینه ی درمانی برای افرادی است که مایل به اصلاح مشکلات واژینال خود هستند اما تمایلی به انجام جراحی های سنگین ندارند. دوره ی نقاهتی برای انجام این کار زیبایی وجو ندارد پس برای بانوانی که به سبب مشکلات و دغدغه های زمانی برای طی کردن دوران نقاهت از انجام این عمل های زیبایی منصرف می شوند بسیارمناسب و مطلوب است.

بهترین دکتر و متخصص زنان برای لیفت واژن بانخ در مشهد

بهترین دکتر و متخصص زنان برای لیفت واژن در مشهد

ادرس مطب مشهد  احمداباد  پاستور 1  پلاک  30

نلفن تماس  38404055-051

برای دیدن فیلم های عمل زایمان و لابیاپلاستی به صفحه اینستاگرام دکتر اذر اشکذری یا کانال اپارات مراجعه کنید.

4.7/5 - (10 امتیاز)


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *